6 Kasım 2007 Salı

Kiremitte mantar

Eşim ve ben mantarı çok sevdiğimiz için böreğinden,çorbasına her türlüsünü pişiririm.Eminönünden aldığım sırma kaplarımla da uyum içinde gözüken mantar tarifimi veriyorum.


Malzemeler:
400 gr.lık pakette mantar
1 sivri biber
1 iri domates
1 adet soğan
1 çorba kaşığı sıvıyağ
karabiber,tuz
üzerine rendelemek için kaşar peyniri

Yapılışı:
Çukur bir tavada soğanlar kavrulur.Yıkanmış ve dilimlenmiş mantarlar eklenir.Yüksek ateşte mantarlar çok suyunu vermeden yumuşayana kadar kavrulur.içerisine ince doğranmış sivri biber eklenir 1-2 dk.çevirilir ve küp doğranmış domates eklenip pişince karabiber ve tuzu atılır.
Mantarları fırın kabına alıp üzerine kaşar peyniri rendelenir.Fırının üst gözünde kaşar peyniri eriyip kızarınca servis edilir.Afiyet olsun.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Hayatım ya bana bundan bir daha ne zaman yapacaksın? Cevabını bekliyorum...

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Hayatım benim istediğin zaman yaparım birtanem.Yazdığın yorumlar için teşekkür ederim.