1 Aralık 2007 Cumartesi

Konumuz hamsi...

Haberlerde, gazetelerde o kadar çok konusu geçti ki almasaydık ayıp olurdu. Balığın bereketli olduğu şu zamanda çok uygun fiyata bir akşam menüsü oluşturabiliriz. Sadece hamsileri temizleyip, teflon tavaya çok az yağ ekledikten sonra mısır ununa bulayıp kızartmak yeterli.Hem pratik hem de lezzetli olduğunu söyleyebilirim.

Bugün hamsileri almak için bizim Bahçeşehir pazarına gittik. Oğlumun belli bir süre sonra huysuzlanmasını göz önünde bulundurarak eline vermiş olduğumuz sus payı işe yaradı diyebilirim. Havanın çok soğuk olması da bizim hızlı hızlı alışveriş yapıp evimize gelmemize sebep oldu. Pazarcıların titreyen elleriyle para üstü vermelerine çok üzüldüm. :(( umarım evlerine döndüklerinde sıcak bir çayla içlerini ısıtırlar.

Bu fotoğrafı çekerken sahiplerinden bir bayan keşke sabah gelseydin o zaman tezgahlar doluyken çekerdin dedi. :))


Tabi balığı alırken salatamızı da almamız gerekiyor tezgahta hepsi o kadar güzel duruyor ki ben bir salata aşığı olarak hepsini almak istiyorum. Herkes balık pişirir, nasıl yapılacağını da bilir bu sadece bir hatırlatma olsun. Bugün ne pişirsem diyenlere bir alternatif diyelim... :))

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Selam hatun Hamsi tavan harika görünüyor.yarın mutlaka yapacağım
Bendede güzel hamsi tarifleri var istersen yazabilirim.Mesela hamsi kuşu,sarısaklı kekikli hamsi,hamsi buğlama,gerçekten harika oluyor.Senin evdeki hamsi ne yapıyor?yaramazlığa devammı? Hoşcakal
Fanatiğin Hatun

Adsız dedi ki...

Ha bu arada Arkadaşlarım senin açmana,böreğine,kurabiyene bayıldılar.Soruyolar bu tarifi nerden aldın,bende diyorum sedanın tarifleri budamı diyorlar. hepsini çok beğendiler.Kimbu seda diyorlar.Bende yemek ve hamur işlerinin taçsız kraliçesi diyorum
Fanatiğin Hatun

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

:))) Şerife yine döktürmüşsün.Konuklarını güzel ağırladığına sevindim.Eşim hamsiyi böyle seviyor.Saydığın tariflerin bir kısmını denedim ama tavadakini tercih etti.Senin hamur işlerin harika oluyor benimkiler sadece alternatif diyelim.Düşüncelerin için teşekkürler. :))

Adsız dedi ki...

aa bahçeşehir pazarı:) geçen sene biz de orada oturuyorduk, şimdi beylikdüzüne geçtik :) yakınlardan bir blogcu arkadaşın olması ne güzel :)
blogunuzu bembi de gördüm, çok güzel bundan sonra takip edeceğim.
sevgiler
www.kadinsanat.net

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Sevgili sahika yakınmışız gerçekten.Beğendiğine ve takip etmek istediğine çok sevindim.
Sevgiler :)

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Şahika bu arada siteni inceledim,güzel konular var bloguma ekleyeceğim. :)