28 Aralık 2007 Cuma

Mercimek salatası

İlk önce 2008'e günler kala herkesin yeni yılını kutluyorum. Bu yıl hepimize sağlık, sıhhat, huzur, mutluluk, bereket ve nice güzellikleri beraberinde getirsin inşallah. Herkesin gönlünün istediğince hayırlı bir şekilde dileklerinin gerçekleşmesini diliyorum. İyi seneler...

Malzemeler:
1 su bardağı haşlanmış yeşil mercimek
Yeşil soğan, maydonoz, dereotu
Salatalık, kırmızı lahana
Yeşil ve kırmızı biber, havuç
Limon, Zeytinyağı ve tuz

Yapılışı:
Bütün malzemeler harmanlanıp sosu dökülerek servis yapılır. Afiyet olsun.

3 yorum:

NiNo dedi ki...

ayy cok nefis gorunuyor ellerine saglikkkkkkkkkkkk

Adsız dedi ki...

Selam hatun ne zamandır merak ediyordum mercimek salatanı biliyorsun, bir türlü almak kısmet olmamıştı,en son vereceğin zamanda çoçuklarla karışıp kaldık.Sitende yayınlamana çok sevindim çok güzel görünüyor en kısa zamanda yapacağım,ellerine sağlık sevgili arkadaşım,sen yaparsında güzel olmazmı

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Sevgili Nihan çok teşekkür ederim :))

Şerife'cim evet inan yaparken sen aklıma geldin.Ben mercimekleri haşlarken 3 bardak kadar haşlıyorum. Yapacağım kısmını yapıp gerisini öğünlük olarak buzdolabı poşetlerine koyup tekrar yapmak için buzluğa atıyorum.Denemeni tavsiye ederim gerçekten çok besleyici bir salata.
Görüşmek üzere:))