9 Aralık 2011 Cuma

Aysun'da Çay Saati...

Geçen hafta Aysun arkadaşımıza çaya davetliydik. Bu kadar güzel hazırlık yapmasına, 2 küçük çocuğa rağmen uğraşmasına üzülsem de , lezzetler beni alıp başka diyarlara götürmeye yetti. Sohbet de tatlı olunca, önümüzde ki yiyecekler daha bir lezzetlendi... Buluşmalarımızda ayrılmaz üçlü grubu oluşturduk :) Voltran gibi... Aysun, Cemile'yi çağırırken otomatik bende gidiyorum, ya da ben Aysun'u çağırınca olmazsa olmaz Cemile'miz de geliyor. Bu üçlü kurulmazsa zaten görüşme yapılamıyor eksiklik oluyor, yani mutlu olmak imkansız gibi bir durum anlıyacağınız :) Arayı açmadan görüşmeye çalışıyoruz. İşten güçten, çocuktan ayırdığımız altın saatler bunlar :) Aysun'cum herşey çok güzeldi, ellerine yüreğine sağlık, bundan sonra sıra bende, en kısa zamanda inşallah tekrar bir araya gelmek temennisiyle diyor ve sofradakileri paylaşıyorum...
Mercimekli Patates Salatası...
Mantarlı Kiş...
Zeytinyağlı Karalahana Sarması...
Yoğurtlu Kırmızı Biber Salatası...
Vee Şekerpare.. Arkadaşımdan tarifleri aldıkça paylaşacağım. Herkese Hayırlı cumalar diliyorum...

5 yorum:

Şirince Tatlar dedi ki...

Aysun arkadaşa eline sağlık diyelim o zaman, sofrası muhteşem görünüyor tarifleri de bekliyoruz en kısa sürede:))

Unknown dedi ki...

Canım hayırlı cumalar arkadaşının ellerine sağlık sizlere afiyet olsun.Menü gerçekten çok leziz öpü
yorum.

Adsız dedi ki...

Gerçekten güzel bir sofraydı. Ben bir Seda da bir Aysun da gayet güzel geçinip gidiyorum. Ama bir sonraki toplantı bende olucak öyle hemen sıra kapmaca yok Seda hanım :) En kısa sürede görüşmek üzere.... Cemile

sarımutfak-hande dedi ki...

kiş tarifini merak ettim doğrusu tarifleri bekliyoruz her şey çok güzel olmuş hazırlayanın ellerine sağlık yiyenlere afiyetşeker olsun
sevgilerimle

Adsız dedi ki...

ARKADAŞIM BLOGUNDA MASAMA YER VERDİĞİN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM. SENİNDE ELLERİNE SAĞLIK HERŞEY ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR EN KISA ZAMANDA HEPSİNİ DENEMEK İSTİYORUM AYSUN.